Irakurketa Errazaren mundua laguntza eskean dabil. Hemen da nire eskaera txikia ere.
Nerea Sologaistua ere gogoratu nahi izan det bideoan. Duela gutxi hil zen. Mundua apur bat hobeto uzten duen pertsona horietako bat zen. Ermuan ezagutu nuen, eta Irakurketa Errazaren “aterpean” aritu zen lanean, laguntzen. Ez adiorik, Nerea.
Irakurketa Errazaz gehiago jakin nahi badezue, hementxe dezue zabalxeago: http://www.fernandomorillo.eu/irakurketa-erraza/
Informazio gehiago nire webgunean: http://www.fernandomorillo.eu
(Fernando Morillo Grande, Sorginetxe istorioak)
